Oddělení účtárna

  • účtuje v rámci platné účetní osnovy činnost hlavní a doplňkovou
  • eviduje pohledávky a závazky
  • zajišťuje hotovostní a bezhotovostní platební styk a komunikaci s peněžními ústavy
  • zajišťuje zpracování daňových přiznání
  • zpracovává účetní závěrku
  • eviduje a zpracovává cestovní příkazy, připravuje k výplatě zálohy na pracovní cesty
  • eviduje a zpracovává zálohy na drobná vydání
  • vystavuje upomínky k neuhrazeným fakturám, u pohledávek po splatnosti připravuje podklady pro jejich vymáhání
  • provádí nákup, prodej a evidenci stravenek
  • zodpovídá za stav a inventarizaci účtů
  • zajišťuje evidenci veškerého majetku, jeho zařazení, vyřazení, převody, zabezpečuje jeho inventarizaci
  • eviduje a archivuje účetní doklady
  • eviduje smlouvy a zabezpečuje jejich registraci v registru smluv
  • koordinuje a vyhodnocuje doplňkovou činnost včetně smluvního výzkumu
  • eviduje doklady související s prováděním doplňkové činnosti a smluvního výzkumu
  • eviduje oprávnění k podnikání (živnostenské listy)

Zaměstnanci